دوربین مدار بسته پی تی زد چیست ؟
مقالات و اطلاعاتی از دوربین های مدار بسته
دوربین مدار بسته پی تی زد چیست ؟
نوشته شده توسط سحر لشگری در ساعت 11:4

وقتی صحبت از پی تی زد به میان می آید ابتدایی ترین تصمیم این است : پی تی زد و یا دوربین مدار بسته ثابت ؟ آیا شما می توانید توجیه کنید که مبلغ قابل توجه بیشتری را برای داشتن مزیت های یک دوربین که با آن می توانید سراسر یک منطقه گسترده را کنترل کنید ، بپردازید ؟ ( برای مثال پی تی زد) 

ما دو گزارش داریم که مسائل کلیدی را در انتخاب دوربین های پی تی زد بررسی می کنند، توصیه می کنیم  قبل از انتخاب این ها را بخوانید . 

آموزش مفاهیم مقدماتی نظارتی پی تی زد : شامل ویدئو کلیپ هایی است که عملکرد پی تی زد و قابلیت های مربوط را نشان می دهد .

آیا باید از دوربین های پی تی زد استفاده کنید : بررسی مزایا و معایب پی تی زد در مقایسه با دوربین های ثابت و مگاپیکسلی

ویژگی های پی تی زد : هنگام انتخاب پی تی زد ها 3 عنصر به طور منحصر به فردی بر قیمت و عملکرد تاثیر می گذارند : 

زوم اپتیکال : انتخاب زوم اپتیکال هنگامی که نیاز به دیدن اشیاء در فواصل دور داریم ، مهم است . در عمل زوم اپتیکال از رنج X3 تا X36 می باشد  . ( تعداد کمی از پی تی زد ها دارای رنج کمتر و یا بیشتر نیز می باشند ) یا اینکه معمولا"این باور وجود دارد که هر چه زوم اپتیکال بیشتر باشد  دوربین مدار بسته از نوع  پی تی زد مسافت دور تری را خواهد دید  ، اما این همواره صحیح نیست . زوم اپتیکال رنج تمرکز را اندازه گیری می کند . به عنوان مثال ، اگر یک پی تی زد زوم اپتیکال X20  می تواند رنج کاونی از 3.3MM تا 60MM داشته باشد . بیایید در نظر بگیرید که تصویر ساز دوربین پی تی زد  اول دقیقا" هم سایز دومی باشد . کدام پی تی زد می تواند  فاصله ی دور تری را ببیند ؟ عموما" شماره ی زوم اپتیکال بالاتر به معنی این است که دوربین می تواند فاصله ی دور تری را ببیند  اما این همواره صادق نیست . ثانیا" تفاوت بین یک زوم اپتیکال X 18 و X36 به این معنی نیست که شما می توانید 18 برابر دور تر را ببینید . در نظر بگیرید که دوربین ها دارای کمترین طول کانونی مشترک باشند |( برای مثال پی تی زد X 18 دارای رنج 3.5MM به 63MM و پی تی زد X 36  دارای رنج 3.5 MM  و به 126MM  می باشد . پی تی زد X36  ماکسیمم می توانددو برابر دور تر را ببیند .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: